Länge sen nu...

Oj nu var det länge sen känns det som! Sitter här och pluggar till morgondagens salstenta i matematik. Har gått rätt bra att plugga men just nu känns det fullt i huvudet. Det känns som om ingenting fastnar mer. Betyder det då att jag redan kan allt? Får hoppas på det, för just nu känns allt annat så mycket roligare än att sitta med näsan i böckerna.

På måndag börjar en ny kurs. Vi ska ut på praktik och det ser jag fram emot. Få använda sig av allt det som jag har lärt mig hittills då min handledare ser på. Brukar ju också använda mig av det jag lärt mig när jag jobbar, men då är det ingen som tittar och bedömer mig.
Hepp! Tillbaka till pluggandet nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0