Mycket på G nu

Har precis läst en gammal klasskompis blogg (http://cakedesign.blogg.se/) och det som hon skrivit om nu är sin förlossning för 3 år sedan. Man blir lite tårögd av hennes berättelse, av känslan av att bli mamma. (NEJ! Jag ska inte ha barn!) Men man kan nog inte föreställa sig hur en sån känsla känns förrän man själv är där. Fast det kommer att dröja ett par år till innan jag själv är där. Jag vill vara färdig med mig själv först och känna mig redo till 100, och det är jag inte än.

Igår var jag i Kalmar helt själv och hälsade på mina tjejer. Vi firade vår egen julafton. Gav varandra julklappar och åt tacos och bara mös. Fick en jättefin berlock som man hänger i ett halsband. Står "Älskad vän" på den. Blev riktigt glad! :)



Här kommer ytterligare några bilder från kvällen



Tyvärr blev dessa 4 dom enda bilderna jag vågar lägga upp. Övriga är censurerade och jag blir strypt om dom kommer upp här på bloggen... ;) Men 4 tjejer var vi sammanlagt.

Ikväll bär det av till Nivå för lite fest med innebandyfolket. Ska bli mycket trevligt! :)
Och mellan lördag och söndag har vi dagen D. Då drar vi ett helt gäng upp till Åre. Detta ser jag mycket fram emot! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0