Nytt år, nya utmaningar och nya tag

Det är nog det man lovar sig själv varje år. Man tänker ofta att det här året ska bli mycket bättre än tidigare år. Men blir det verkligen det för alla?
Jag tänker inte på det så mycket. Jag tar det mer som det kommer. Det brukar bli bäst då... Det är iallafall min taktik från år till år :)


Sista dagen på 2010 firade jag och min Fredrik ihop med Niklas, Linn, Martina och Daniel med 3 rätters. Först toast skagen alá Linn, oxkött med potatisgratäng och sallad (köttet var helt perfekt, medium rare, guttigt!) och sedan så avslutade vi det hela med vaniljpannacotta. Sen efter 12-slaget serverades bullen korv för de som var utsvultna. Kan ju säga att grabbarna åt iallafall för det är ju väldigt synd att slänga bullens korv ;)
Något som var synd vid 12-slaget var att det var full storm ute, så vi vågade oss inte ut. Men vad gjorde det när vi hade utsikt över hela skärgården på Saltö.

Och hur gick det med nyårslöfterna då? Kom på mig själv vid 00:02 att jag hade en godisbit i munnen. Jaja, tänkte jag...det kunde ju varit värre. Jag kunde ju lika gärna haft munnen full! Så nu är det fullt fokus som gäller...

Nu bär det av till svärföräldrarna för lite umgänge och mys :) Så God Fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0