Jag borde...

...egentligen vara på stranden eftersom jag slutade jobba klockan 13. Istället blev jag sittandes här, framför datorn, hemma. Sovit så dåligt dom 2 senaste nätterna. Blev så väldans trött helt plötsligt. Har även hunnit med att köpa nytt displayskydd till mobilen och lämna min lönerapport till kommunen så man får pengar denna månaden också.
Min syster, Emelie ringde innan och ville att jag skulle komma ut till Dragsö. Tror det blir så. Om en liten, liten stund. Men jag ska bara....
Varför ska man sitta inne och tråka sig när sommaren är här och solen lyser och det är ca 25 grader varmt ute? Har iochförsig redan varit på stranden idag med jobbet. Stumholmen blev det. Riktigt härligt! Får sitta inne sen när hösten och vintern kommer istället. Det är ju nu man ska passa på att njuta! :)


Fotbollen igår slutade lyckligt. 3 snygga mål blev det från Mjällbys sida. Precis vad vi ville! Kul att få se några allsvenska mål. Men vad kalmarriterna svor och hade sig. Dom har en rätt så rolig dialekt egentligen. Man kan verkligen höra vilka som bott där hela sitt liv ;) (Fast vi i Karlskrona pratar nog heller inte så vackert)



Nä, dags att sluta nu. P.s. Du får gärna lämna en kommentar om vad du tycker om min blogg. D.s.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja fast kälmärs dialekt är ett snäpp värre ;)

2011-08-02 @ 14:51:13
Postat av: Frits

Ja det ser ju soligt och fint ut på stranden iallafall :)

2011-08-02 @ 17:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0