Är det redan höst??

Sitter här och huttrar och fryser. Ska snart bege mig till jobbet. Solen tittar fram lite då och då men den värmer inte ett dugg eftersom det blåser kallt på samma gång :( Det känns lixom som om vi har hoppat över sommaren detta året. Det känns som om den enda sommaren vi fick var när jag och Fredde var i Grekland för 1 månad sedan. Men det känns ju som om det var väldigt länge sen...


Det lär ju inte bli nån mer resa detta året iallafall. Blir eventuellt i januari. Då är vi bjudna på bröllop i Tokyo. Hoppas, hoppas att det inte är så mycket i skolan då så vi kan åka dit. En sån chans får man bara 1 gång i livet. Sen i slutet på januari så är det Annika och Mattias tur. 2 bröllop på 1 månad, hur vanligt är det att man får gå på egentligen? Men det ska bli väldigt roligt. Speciellt eftersom Annika och jag står varandra nära så får jag också vara med och hitta på djävulskap till hennes möhippa... :) Så om någon har några speciella tips, let me know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0