Uppmuntrande grejer

Börjar friskna till nu. Jobbat hela helgen. Gårdagen gick hyffsat men idag har varit en katastrofdag! Bara skitgrejer som varit på jobbet idag och JAG har fått alla gnälliga, bittra och sura kunder som bara lämnat in sina grejer på service. Nåja, alla dagar kan väl inte gå väl. Men iallafall, efter en sån skitdag på jobbet och efter en väldigt förkyld helg så valde jag att muntra upp mig lite med skojsiga grejer. Och tro det eller ej men blev på mycket gladare humör efter att ha spelat med detta i ett par timmar :)



Helt klart värt varenda öre! Påminner om Wii, men vad fan! Har man redan en PS3a så vill man inte köpa ännu en stor Wii-konsol som ska trängas framför tvn. Det räcker med det man har och därför är det bra att dom konkurrerar varandra. Det är bra med olika valmöjligheter. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Annika

då kommer vi och våldgästar er snart, vi har ju med PS3 men jag har ju alltid velat ha ett wii. :)

2010-10-04 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0