Solen skiner himlen e blååååå

Japp så skulle man kunna uttrycka sig. Så skönt att va ledig en sån här dag! Men det är synd att det är kallt bara. Märks att hösten/vintern är på ingång. Och NÄR?! är det dags att börja med vinterjackan? Det är så olika från dag till dag. Ena dagen är man för varm när man pälsar på sig extratröjor och andra dagen är det för kallt för att man hoppar över extratröjan. Har ju köpt ny vinterjacka och den vill jag ju självklart börja använda men misstänker att den är för varm just nu. Det är den dyraste jacka jag nånsin köpt, men tänkte att denna vintern ska jag minsann inte frysa. Kostar det så smakar det. Dessutom har den extrafunktioner såsom snöskydd, så den kan jag ha när vi åker ett helt gäng till Åre vecka 2. Då ska jag lära mig åka snowboard! :) Skidor är ingenting för mig. Vi har dessutom 2 platser kvar så om någon mer är sugen på att hänga på så bara säg till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0