Lite sommarminnen...

Nu när det är förkylningstider, så är jag dödsförkyld och det börjar bli en aning isande kyla ute så kan man ju inte annat än att längta tillbaka till sommaren. Här kommer därför sommarminnen 2010

Linn och Emelie i väntan på stranden


Joel


Joel igen


Daniel, Fredde och Macke


Jag på Midsommarafton


Stuga på Öland, rikitgt nice!


Pappa försöker spänna musklerna, man hann inte riktigt med!


Fredde softar


Oså lite posering

Så! Nu känns det redan mycket bättre. Hoppas bara att hostan kan ge mig sig också så man kan jobba utan problem i helgen. Var inte så roligt att höra från var och varannan kund att man lät dödssjuk igår. Tur jag är ledig idag så jag kan kurera mig. Nu är det dags för frulle! See ya! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0