Fröken Duktig

Igår var jag Fröken Duktig! Började dagen med att putsa alla fönster, sen fortsatte jag med att damma, starta tvätt och diskmaskinen, dammsuga och torkade av alla golven. Avslutade det hela med att klippa ner de döda stängerna på orkideerna. Kände mig riktigt duktig! Sen var det inte riktigt lika kul när man såg att det började blåsa och spöregna. Då hade man putsat utsidan av fönsterna i onödan. Men men sånt är livet.

Idag är det samma skitväder! Och för att göra en bra fredag utav denna dagen beger jag mig snart ner till gymet och trotsar spöregnet. Tror faktiskt jag ska sola en stund idag så man slipper vara så blek, sen köra lite ben och avsluta med indoor walking. Kan varmt rekommendera dom passen för de gym som har börjat med det. Både rumpan och baksida lår får jobba stenhårt och för att inte tala om den underbara träningsvärken man får efteråt som bevisar att man har jobbat hårt! Finns inget bättre! :) Resultatet av den träningsformen ger fastare rumpa och fastare lår.


Sen i eftermiddag blir det lite plask och lek med Emelie, Linn och Joel. Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0