Ghost wisperer

Sitter här alldeles tagen och nästan lite tårögd. Jisses! Fastnade framför Ghost wisperer och vad händer i slutet? Jo, man får se hur Melindas man blir en ande efter att ha blivit skjuten och dör av emboli. (Verkar som han dör iallafall, han försvinner när läkarna börjar återuppliva honom så man vet ju aldrig.) Brukar aldrig vara känslosam när det gäller tv, men ibland så. Det tar sig kanske ;) Man kanske börjar mjukna till där inne...

Lovat mig själv att diska det där stora diskberget som snart kryper iväg i köket, men orka! Mycket skönare att sitta still när man har jobbat hela dagen. :) Ska snart ta en liten lur tror jag så man slipper va så förbannat trött hela tiden. Sen blir det träning vid halv 7. Lite BodyCombat. Gjorde förresten löptestet inför polishögskolan i tisdags. Som tjej så ska man ju springa 2 km på 10 minuter och jag blev lite besviken på mig själv där. Hade hastigheten på löpbandet på 11,6 men missade med 30 sekunder. Riktigt irriterande! Måste springa på 12an om jag ska ligga bra till. Så det blir till att prova på imorgon efter jobbet. Det är bra att vara förberedd så man vet vilken fart man ska hålla sen när man springer på riktigt. Bara längtar tills dess om man nu kommer så långt. Det vet vi inte än. Den som lever får se. :)

Nähepp, disken ropar på mig nu, dags att sätta igång! C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0