Fredag och ledig!

Precis dammsugit. Behövdes verkligen, såg för jävligt ut rent ut sagt. Bara rasslade i dammsugarröret när man dammsög i hallen. Det är nästan så man tror att all sand försvunnit utifrån och följt med hem, in i folks hem. Sen när man tittar ut så ser man att sanden har inte alls minskat. Det ligger lika mycket kvar ute, trots att det känns som om all sand ligger innanför ytterdörren.
Anyway, ska bli väldigt skönt när dom börjar sopa på gatorna och det blir rent. Då slipper man dra med sig allt hem oså blir det inte lika skitigt innomhus i hallen. Det gillar jag! :)


Sitter här nu och väntar på att Fia ska komma. Hon ringde mig för cikus 2 och en halv timme sen, och vi bestämde att det blir en Fia och Mette dag idag :) Hon skulle bara gära sig iordning, sen skulle hon köra. Hoppade då upp ur sängen, började greja och gjorde mig iordning. Ringde till henne för en stund sen och frågade hur långt hon kommit. Ja, jag ska köra nu. Jaha tänkte jag. Det kunde jag ju räkna ut med lilltån att det är ju faktiskt lilla Fia i ett nötskal. Men men, hon är min bästa vän ändå. Så liten, söt och helt perfekt, nästan. ♥ Tihi!


Kommentarer
Postat av: Fredde

Kommer ju inte som en chock att hon inte hade kommit iväg än:p

2010-03-19 @ 17:16:55
Postat av: Annika

När du ändå har ammsugaren framme kan du väl komma hit och dammsuga...har ju en jycke som släpar in allt grus till oss..:)

2010-03-20 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0