Vad är det för skillnad?

Fick för mig att man kunde ta det lugnt när det är långfredag och man får vara ledig. Men icke! Tji fick jag. Idag får det bli en runda till gymet och springa så man klarar de där 10 minuterna på 2km som jag gav mig fan på att klara. Har varit lite lat för gymet den senaste tiden. Men kom igen! Det är ju för fasiken vår ute! Inte vill man då stänga in sig på ett gym för att träna och springa. Då vill man ju vara ute när solen är framme. :)

Sen väntar en promis i solen, efter det bli det påskmiddag. Tycker inte det var länge sen det var jul ju, så julmat är iallafall jag fortfarande trött på. Fått mothugg om att det är faktiskt skillnad på julmat och påskmat (!?) Vad är då skillnaden? Innehållet är ju detsamma: skinka, köttbullar, janssons, rödbetssallad, lax, must och hela fadderullan. Enda skillnaden är ju att det heter påsk före och inte jul.
Imorgon blir det ytterligare en påskmiddag och sen på söndagen väntar rester av det som blev över. Guuud vad man föräter sig på sånt där!

Blir en runda till Kalmar imorgon också. Ska hämta mammsen. Hon har haft sån otur med sin bil. En liten jäkla metallbit har lossnat i motorn och typ slagit sönder kamremmen mm så bilen är stendöd. Så går det när man skaffar Reunalt istället för Peugeot! :P
Men men, Glad Påsk på er iallafall! :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Glad Påsk på dig med vännen! Kram

2010-04-03 @ 09:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0