Kaxig? Inte ikväll...

Varit på Body Combat ikväll med Fredde. Så nu är man inte så kaxig som man brukar va. Rätt skakis och trött i kroppen. Blir man alltid tycker jag efter ett sånt pass och det är ju det som är meningen :)

Idag fick jag reda på att min bror och jag ska bli grannar. Ska bli riktigt kul! Vi har ju bott det innan också ett tag, borta på Finnagränd ett par månader men då hade vi inte lika bra kontakt med varann som nu.
Måste ärligt säga att Mathias och pappa är männen i mitt liv. Låter nog konstigt men så är det.
Hur som helst, så hjälpte jag Mathias att välja soffa och tro det eller ej men det går faktiskt att pruta på Mio! Jag lovar! Vi lyckades iallafall.
Nämen förlåt! Jag har ju inte skrivit här att jag med köpt soffa :) Så jag beställde en nackkudde till den idag med. Så mitt tvrum kommer bli som nytt om sisådär 6 veckor. Älskar verkligen min lägenhet! Kommer inte att flytta från den på ett bra tag, speciellt inte nu när Tia och jag kommer bo grannar. Hur mysigt som helst jö! :)

Dagarna börjar dra ihop sig tills Hanna kommer hem också. Får träffa henne på lördag. Wiiiiii! Letat efter present till Annika idag med. Börjar få ihop en del grejer till henne nu. Haha hon ska bara veta vad jag hittat på! ;) Nä, tror hon kommer bli glad. (Blir du nervös nu, Annika?) Tihi!



Kommentarer
Postat av: Annika

Ja vad har du nu hittat på? Du vet att du får likadant sen när du fyller 25 mohahaha

2009-09-08 @ 23:13:35
URL: http://ankanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0