Uppdaterad info

Uppdatering! Inte igår man skrev här nu. Vad har hänt? Jo, det bar av till Grekland, underbara Parga! :)
Måste erkänna att jag faktiskt är helt jäkla kär i det landet! Så vackert! Och för att inte tala om människorna som bor där, så trevliga och gästvänliga till skillnad mot de andra länderna jag varit i. (bortsett från USA, det finns inget eller ingen som slår USA)

På planet precis vid start i Malmö fick typ hela planet höra lite allsång av de 2 rädda hönorna som satt brevid mig (Fia1 och Fia2) som knäppte varandras händer och sjöng "He´s got the whole world in his hand". Känslan var då att vi lika gärna kunde störta direkt så man fick slut på eländet! ;) Haha sen kom det ett lugn över dom helt plötsligt från ingenstans. Då var det äntligen ett nöje att flyga igen.

Väldigt fint hotell bodde vi på när vi väl kom fram. Hotell Margaritis. Nära till underbar strand och city. Vi fick fick även en snilleblixt om att istället för att hyra solstolar varje dag så köpte vi varsin luftmadrass och flöt runt på hela dagarna. Riktigt nice!

På kvällarna satt vi på vår alldeles egna uteservering utanför hotellrummet. Där blev det en del dricka innan vi vinglade iväg och käkade middag och gjorde Parga Stad osäkert. Är det semester så är det! :)

Odödlig är man nu också efter att ha badat i Dödsfloden Styx. Iskallt var det där! Men ett oförglömligt minne...

Hänt och gjort så mycket att om jag ska skriva ner allt som vi gjort och alla dessa spykbryt av skratt så kommer ingen att orka läsa detta inlägget. Så kortar av det här.

Kommer aldrig någonsin att glömma denna resa! Vi har haft det så kul! Vi kommer garanterat att göra om det igen.

Katjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Thezze

Välkommen hem (igen, men det kan väl aldrig sägas för många gånger) det låter som att ni helt klart har haft det underbart, jag hoppas att solen lös på er hela tiden också, jag skickade den till er =) jag hade visst orkat läsa hela inlägget och jag skulle ha njutit och drömt mig till Grekland medans jag läste, men jag får väl se fram emot att höra historien och kolla på bilder nästa gång vi ses...det skulle väl snart bli en utgång i din stad va? =P Kram

2009-09-02 @ 09:31:41
URL: http://theesfeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0