Skallevärk

Kom precis hem. Från kära syster i Bastasjö. Huvudvärk, slö och trött som fan trots att jag druckit 3 liter vatten,3 stora koppar kaffe och 1 timmes träning.Vet inte vad det är men Veronica var likadan likaså min styvmamma. Nåt som går kanske, inte vet jag.

Tur har jag iallafall, fått hemlagad mat för tredje dagen idag. Ja jag erkänner, är nog lite bortskämd. Sen ringde min styvmamma och frågade om jag ville ha mat tills imorgon, rotmos. Det tackar man verkligen inte nej till. Så har mat imorgon också :) Jag har det rätt bra ändå.

Träffat Emmy en snabbis idag. Lilla Emmy, mitt hjärta! Saknar dig! Får träffa henne igen om typ 1 månad igen, förhoppningsvis. Nästa höjdpunkt denna veckan är att Hanna kommer hem. :) Wiii!! Också mitt lilla hjärta! Hon är också saknad här hemma. Så vi kommer hitta på lite bus till helgen. Hehe Förvarnar er lite bara, om ni skulle träffa på oss ute ;)

Undra om jag nu skulle ta och hugga huvudet av mig så att huvudvärken försvinner? Kanske hjälper...

So long...Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0