Nu ska jag jäkla bli polis!

Kollar Smallville. En riktigt bra serie. Hanna är här med. Skönt! Saknat henne som fan. Nu har man inte en lugn stund, hon pratar typ hela tiden. Hon är för söt lilla Hanna. :)

En uppdatering för helgen. Lördagen var helt jäkla kul och underbar! Önskar att man kunde dra tillbaka tiden och stanna där för vi hade så kul. Annikas 25års fest var väldigt lyckad. Lekte lite Doobi Doo, det var sketkoj! Jag var bäst på det! Kunde alla låtar!
Sen bar det av till Schlagerbaren. Där hände nåt som jag aldrig varit med om förut. Hanna och jag hann endast dansa i 2 minuter, sedan kom det svärmar av killar som ville dansa. Enligt Annika lyste det "Singel" i pannan på mig och Hanna. Ingen annan i vårt gäng föll dom i smaken ;) Jag fångade en liten polis på kroken. Det gillar jag! Och Hanna hittade 2 Falköpingsbor. Så jäkla kul! Kommer aldrig glömma den kvällen.

Söndag. Seg som fan med tanke på att Hanna och jag inte kom hem förrän 03:15. Men höll mitt löfte om att vi skulle köra till Kalmar runt 11 tiden. Vi kom iväg 11:15 typ. Förste Ikea, sedan mat, Ikeas köttbullar. Mumma! Sen hem till Fia och sen till mamma. Efter det blev det ett hemligt affärsmöte. *sekretess* :P och avslutningsvis spelade vi lazergame. Eller inte jag då, för då skulle jag falla ihop och dö typ. Hanna vann stort...

Och idag kom jag unifund med att nu jäkla ska jag bli polis. Så har anmält mig till högskoleprovet idag och nu letar jag efter en kvällskurs i historia A så vet mer om det imorgon. Återkommer med det. Nu ska in på polishögskolan till varje pris :)

Nu ringer min lilla Fia. Skriver igen imorgon.
Ciao på er!

Kommentarer
Postat av: Fia the one and only

Nu vill språkpolisen säga ett par väl valda ord: det heter "underfund" och inte unifund!!! Moahahaha

2009-09-15 @ 12:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0