Kortkort

Sitter här samtidigt som jag kollar fotbollen. Är ju tjej så kan ju faktiskt göra 2 saker samtidigt :) Måste säga det att det var snyggt självmål. Malta som varit så kaxiga i tidningarna mot Zlatan. Så det kan dom gott ha! Skitul tycker jag! Haha. Annars spelade Sverige ganska dåligt.

Stod och lyssnade på radion idag,P4, (som alltid rullar på jobbet) oså spelade dom en låt som mamma brukar lyssna på. Då gick det upp ett ljus för mig. Fan! Jag saknar min mamma! Så imorgon efter jobbet så drar jag till Kalmar på en snabbtripp. Jobbade över lite idag så slutar tidigare imorgon så det blir perfekt. Så sakna mig inte för mycket imorgon ;) Kommer ju hem på kvällen sen, men blir nog ingen uppdatering här förrän på fredag. Bara så ni har koll på läget.

Blev ett kort inlägg idag men sånt är livet!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0