Datorn är kapputt!

Okej. Nu är det en giltig orsak till varför jag ej skrivit här på ett par dagar. Min dator är nämligen inlämnad på serviceverkstan pga att fläkten har gått sönder mm. :( Är fan helt handikappad utan den. Oså händer det lagom till jag ska börja läsa historia också. (börjar ju idag så måste verkligen ha en dator som funkar) Som tur är så har min pappa en dator över som jag fått låna. Men tro inte att det funkar för det. Nejnej, istället så ska den också krångla med att inte funka ihop med mitt internet. Som tur är så finns Johan. Så han ska totalrenovera den datorn nu. Och då blir pappa också glad för då kommer den förhoppningsvis inte strula för honom som den gjort ett tag nu. Så just nu sitter jag hemma hos pappa vid den stationära, men det funkar ju det också.
Och historiafrågorna är jag färdig med för idag. :) Så snart vankas det mat också. Så bra att komma hit ibland. Då får man allt som man behöver för att överleva. Vad skulle man göra utan dessa underbara föräldrar? Inte mycket...

Nu är det även bestämt att jag ska fira nyår på Irland! Yeyyy! Ett sånt infall som jag fick bara sådär. Min lilla Hanna kunde ju inte komma hem så då tänkte jag: What the heck! Jag drar dit istället! Så så får det bli! Är ju ändå alltid samma sak med nyår här hemma så varför inte prova på det nån annanstans? Det är once in a life time! :)

Hänt i helgen då? Jo, blev en shoppingrunda till Kääälma med Annika och Helen. Inte helt fel att förnya sin garderob lite. Vann dock "tävlingen" om att handla för mest. Men sån är jag! Ska alltid vara värst! ;) Och igår satt jag bara inne och kurade med Nicke. Glodde nog på 3 filmer eller nåt tror jag. Riktigt skönt att slippa gå utanför dörren ibland när det är sånt skitväder som det var igår. Mer av sånt och ickemåsten. Det gillar jag!

En grej till som bara MÅSTE tas upp. Kolla in de nya Johan Falkfilmerna! Så jäkla bra är dom! Alla de andra polisfilmerna är bara en piss i Mississippi! ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad kul att du ska fira nyår med mig!!!:)

Nu ska vi bara hitta någon bra flygbiljett! Kommer ju längta ihjäl mig.. hahha

2009-10-12 @ 19:08:38
Postat av: Annika

Ja du ska tusan alltid vara värst ;) Ja visst är dem bra, tänkte hinna med den 4e filmen med innan vi sticker till Turkiet. Puss

2009-10-13 @ 18:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0