Tro det eller ej, men nu e jag här igen!

Då var det ett tag sen man var här. Har varit väldigt ont om tid. Tidens räcker inte alltid till så som man vill ha den. Men men vad ska man göra och säga...det är bara så.

Nu är vinterdäcken påsatta iallafall. Skönt att få det ur världen. Det enda som jag är på jakt efter nu är ett par fäljar. Är inte så snyggt att köra runt utan det. Synd att jag inte kunde ta dom fäljarna som satt på mina sommardäck. Dom satt lixom fast helt. Men men, om nån har några 14" fäljar till övers så säg gärna till så kanske jag kan få köpa dom. 

Denna helgen har varit bra. Fredagen slutade med att jag fick tillbaka mitt historiaarbete och tro det eller ej men fick starkt G/svagt VG på den :) Känns sjukt bra! Oså gick jag och oroade mig i onödan för det arbetet. Bara 5 veckor kvar nu sen har man lite mer tid över igen o då kommer jag vara mycket bättre på att uppdatera här. Lovar och svär! :)

Lördagen började med lite pluggande, sedan ut och väcka Tia vid 12:45 typ. (Han har jobbat natten så han var bara lite trött) ut till Bastasjö där mina däck står hos syrran. På med däcken. Hem till pappa igen för att käka kroppkakor. Asagott! :) Sen in till staun, hjälpa Tia i lägenheten lite granna (han flyttar in helt idag i huset mittemot.) Och sedan hem så kom Jessica så vi snaskade lite på gottgott och hade ett litet filmmaraton :) riktigt trevligt! Så det ska vi göra om snart igen.

Händer idag då? Jo, Annika kommer om 1 timme lite drygt, hon ska hjälpa mig lite med historian och ge mig lite synpunkter. (Hon pluggar till bla historialärare) Vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan henne. Hon ställer upp med böcker och allt. Tack är egentligen inte nog att säga till henne...
Sen i eftermiddag så blir det nog till att hjälpa Tia lite. Han är på IKEA idag och handlar nog för fullt. Men det är lugnt gott folk! Har fått en nyckel till hans lägenhet :) utan att jag bad om det så hade han satt på en nyckel till sig på min nyckelknippa. (Något som jag vägrat ge honom till min lägenhet) Tihi! Får kanske tänka om där... :) Så jag kan komma och gå som jag vill till honom hehe

Eftersom det var ett tag sen man skrev här så får jag ta en snabb genomgång av allt som hänt under den senaste månaden...men inget som dras nu utan det får bli i nästa inlägg.

Mina tankar går iallafall till Molle och Thezze efter en viss händelse. Tänker på er ska ni veta!

Så det var det hela för nu! Over and out....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0