På G

Då var man här igen. Borde egentligen plugga men ska, snart. Inte än men snart. Sen blir det träning som gäller. Bara MÅSTE se till att komma igång nu efter uppehållet. Man får fan panik av att sitta still för mycket. Inte för att jag ens sitter still det minsta, men måste jobba upp fysiken så man är i form tills det är dags att söka polishögskolan. Man kan faktiskt gå jävligt långt på vilja. Det gillar jag! :) Och har jag väl bestämt mig för nåt så finns det inget eller ingen som kan stå i min väg. Då är det bara så. Och jag ska in! Även om jag så måste söka 10 gånger så ska jag det. :)

Ikväll får det bli BodyCombat. Det sätter sig rätt så bra i ryggen vill jag lova. Lär säkerligen inte kunna röra mig imorgon pga träningsvärken som kommer komma i ryggen. Men det är det helt klart värt! Det ska kännas när man gjort nytta. Sen ikväll så är det Desperata Hemmafruarna! Wohoo! Det missar Mette aldrig. Då är det stör ej som gäller. ;) Annars är det mesta bara skit som går på tv, har börjat kolla väldigt lite på tv faktiskt. Finns ju inga vettiga program längre. Och sen är det det här med tid. Tiden är svår att få att räcka till.

Nä nu är det dags att ta sig själv i kragen! Sätta igång med måsten. C U!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0