Hemma hos Petra

                

Trodde detta skulle bli en otursdag men den blev ganska bra ändå.
Dagen började med att jag tappade ner mitt ena örhänge i handfatet så det ligger nog nånstans väldigt långt borta nu. Aja tänkte jag, behövde nog ändå rensa avloppet.
Sen när jag skulle ta tablett så gled den genom fingrarna och hamnade under kylskåpet i köket. Jahapp tänkte jag, nu fick jag se hur skitigt det egentligen är där under så det blir till att städa där nån dag.
Sen när jag skulle öppna taxfreekatalogen, rev den ner mitt juiceglas så fick juice över hela köksbordet plus att glaset slog sönder ljusstaken som stod på bordet. Fan! Tänkte jag, men nu fick jag äntligen på svar på att juicen jag drack innehöll visst fruktkött.
Det är det enda som gått snett idag, man får skratta åt sig själv emellanåt. Tur att man är lättroad. :)

Efter jobbet hämtade jag upp Petra och körde hem henne till Karlshamn. Hon har nyligen flyttat dit så fick gå husesyn med. Riktigt mysigt var det. Se bilderna ovan.
Kommer sakna henne här hemma :( från att bo grannar till 6 mil. Rätt stor skillnad.

I helgen blir det Kalmar igen för lite bus och fest :) Det tycker vi om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0