Helgen som gått

Jisses vilken helg detta har varit. Fredag var hur kul som helst. Hade minikräftskiva with the Gang! :) Väldigt trevligt. Blev en del att dricka men det överlever man alltid. Hehe.
Sedan bar det av till Oleary´s. Lite dans oså så var man i sitt esse. Måste bara säga att det finns en hel del desperata typer där ute. Gaaaaad! Leave me alone! Vad är det som dom inte förstår? Om man flyttar på sig 2 meter bort så är det inte meningen att man ska följa efter, och får man ingen respons av blinket i ögat så fatta vinken! Men hos vissa så går inte hissen ända upp...

Lördag var väldigt trevlig med ända till min bäste vän kommer fram till mig helt chockad efter att ha fått en käftsmäll av en tjej för att hon "råkade" stå i vägen. Jävla brudjävel! Hade jag inte blivit stoppad på vägen så hade jag lätt slängt i brudjävlen i fontänen utanför. Så synd att jag inte fick den chansen, fast å andra sidan tur att jag inte blev indragen i nåt. Slutade med polisanmälan iallafall så får vi se vad som händer.

Idag blev det stranden för hela slanten. Riktigt nice! Så nu är man förberedd för solen i Grekland. Bara 1 vecka och 6 dagar kvar nu :) Längtar som faaan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0