Dejt

En liten dejt med Fia ikväll. Eller dejt och dejt, hon sov typ halva tiden. Vet inte vad Johan gör med henne. ;)
Trött som fan ikväll med. Lär ju ta tid innan man kommer ikapp med sömnen.
Vaknade på fel sida imorse, såg till att Posten fick ta den smällen. Har ju inte fått nån post på typ 2 månader. Så kommer få ersättning från dom nu. Skönt det.
Min pappa är stolt iallafall. Han säger att jag brås på honom. Blir jag arg så blir jag arg och då är jag inte att leka med. Att den är en bra egenskap att kunna bli arg. Tur att man inte blir det allt för ofta.

Stolt över mig själv är jag iallafall..tog en stor äcklig spindel som jag delat rum med inatt. Fy fan säger jag bara, men så stolt att jag tog den helt själv utan att skrika. :)

Ännu en dag mindre kvar till Grekland...Wiiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0