Tuff helg

            
Lite bilder från i fredags. Annika och Helen på första, Annikas farliga spritblandning på andra (som fick det att slå bakut i huvudet), Sofia på bild nummer tre och på sista bilden har vi Sally. Bilderna som togs på mig är redan raderade, vill inte ha bildbevis på hur man såg ut den kvällen efter allt drickande ;)
Var en väldigt rolig och trevlig kväll. Slutade dock med att jag klockan 03:30 stod och pratade med min säng och skrattade samtidigt som man hade hicka. Slå det om ni kan! :)

Lördagen var inte lika rolig att uppleva kan jag säga. Fy fan vad dåligt jag mådde! Det hemskaste med det är ju att det är självförvållat. (Fast jag skyller på tjejerna som lurade i mig Annikas drinkar) ;)
Fick även finbesök från Kalmar av Molle och Thezze. Inte helt fel. Passade även lilla Linn som sov över.
Natten där gick telefonen varm av folk som frågade om jag var ute, men hade helt enkelt inte ork över till ännu en blöt kväll. Sedan startade grannen en jäkla livlig efterfest som höll på till 06:30 på morgonen. Sammanlagt 2 timmars sömn blev det där. Får väl ta igen det i veckan eller nåt...

Har hämtat resväska hos pappa idag med. Det är först nu jag börjar få panik över hur mycket som ska göras innan vi sticker på lördag. Eller vi drar ju ner till Malmö på fredag kväll så ännu en dag mindre har jag på mig att fixa allt som ska fixas. Det är nu man börjar fatta att snart så drar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0