Dagen D


                                           
Dagen D närmar sig med stormsteg! Tiden har verkligen gått jättesnabbt sen vi bokade. Nu är det typ tusen saker som ska göras och som vanligt så har Mette inte kommit halvvägs än.
Måste verkligen börja packa men det kommer en massa saker emellan och så gjorde jag "misstaget" att starta datorn :) Finns ju en massa trevligt folk som vill prata med en på msn jö. Sånt vill man inte missa :) Jag älskar verkligen mina vänner! ♥
Snart kommer även mina små älsklingar hem och hälsar på, Hanna och Emmy. :) Saknar dom som fan! Guuuuuud vad kul vi ska ha tjejer! Varning på staun!

Imorgon har jag turen att se 2 flygplatser. Har lovat att köra min käre tvillingbror Tia och hans barndomsvän Pettan till Kallinge Flygplats (dom ska flyga upp till Stockholm). Det visade sig att Pettan vunnit nån tävling (pokertävling om jag minns rätt) en lyxkryssning för 2. Allt betalt. Och singlar som dom båda är så kommer dom ju självklart att leva livet. :) Så tvillingarna Abramsson ska på äventyr på varsitt håll vill jag lova!
Min Pärla får jobba hårt imorgon för sen bär det av till Malmö också. Ska ju sova på Flygplatshotellet på Sturup eftersom flyget går 07:20 så slipper vi kliva upp mitt i natten och köra. Så skönt att slippa det. :)
 
Nä nu måste jag faktiskt ta mig i kragen. MÅSTE MÅSTE verkligen sätta igång och packa nu.
Puzz & Kram

P.s Det kommer va tyst här i ca 1 vecka nu, bara så ni vet mina trogna läsare. D.s

Kommentarer
Postat av: Thezze

Jag väntar med spänning på att du snart ska komma hem igen (haha, och du har inte ens flygit ännu, hur ska detta gå?)

Ha det underbart och vila och njut ordentligt...försök läsa boken, du ångrar dig inte =) Ta hand om dig, Kramar Thezze och Molle

2009-08-20 @ 21:26:25
URL: http://theesfeez.blogg.se/
Postat av: Annika

Ha det nu så himla gott där borta din gris ;) Så hörs vi när du är tillbaka i Swiideeen. Pöss

2009-08-21 @ 08:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0