Lite allmänt

Idag händer det inte speciellt mycket. Hade hoppats på att få jobba idag men telefonen var tyst i morse. Nåja, jag fick ju i alla fall jobba i måndags så jag ska inte klaga. Sen får jag skylla mig själv när jag tackade nej igår när jobbet ringde. Igår hade jag verkligen ingen lust alls att jobba plus att jag hade en del grejer att göra nu innan vi åker till Japan på fredag.

Japan ja. Kan fortfarande inte fatta att vi ska dit. Jag kommer nog inte fatta det förrän vi är hemma igen. Då när vi kolla igenom bilderna som vi kommer och ta, då kommer jag säkert att fatta att vi varit där. Ikväll blir det träning för hela slanten. Ska gå på skivstång. Sen får jag bara hoppas att jag kommer kunna röra mig i morgon och inte ha för mycket träningsvärk. Å andra sidan om jag får träningsvärk så vet jag att skivstången gjort nytta och att jag gjort rörelserna rätt :)

Nähepp, nu ska jag ta en kopp kaffe, sedan krypa ner under en filt i soffan framför en film och hoppas på att stormen Emil snart avtar... Eftersom hemtentan är klar så får jag slappa en dag som denna :)

Kommentarer
Postat av: JOhan =)

Jaha.. vissa har det bra märker jag. =)

Titta aldrig en Japan i ögonen.. de tittar bara snett tillbaka ; )

2012-01-04 @ 13:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0