Våren och solen är här!

Oj! Nu var det länge sen man skrev här! Nu är det nästan vår. Solen skiner och jag försökte sitta i solen på balkongen men självklart så blåser det i denna stan. Trotsade blåsten i ca 10 minuter innan jag gick in och satte mig i soffan med datorn i knät. F ligger brevid mig framför en film och filt över sig. Han är typ "sjuk" säger han. Han har haft feberfrossa inatt, men han är hyffsat pigg ändå. Försökte få med honom ut i vårsolen men han har ont i lederna och är allmänt konstig i kroppen. Så gav upp det försöket, jag vet hur det känns när någon tjatar på en om att man ska göra något när man inte känner sig riktigt 100. Min stackars lilla plutt! ♥

Sen vid 4 så det bär av till svärföräldrarna i Rödeby på middag. Så skönt att slippa laga mat varje dag. Dels i brist på fantasi vad man ska äta, sen när man väl kommer på vad man ska laga för mat så tittar man i kylskåpet och då saknas det alltid nåt och då måste man gå och handla, vilket jag inte heller tycker är det roligaste. Kläder och skor är ju alltid roligt att handla för det är inget måste, men att handla mat för att man måste, det är inte så lockande.

Btw så har jag via jobbet beställt ett par skor med rullande sula. Ett par ballerinaskor som jag ska använda flitigt i vår. Med denna rullande sula så stärker man vader, baksida lår, rumpa och man får bättre hållning. Får återkomma med mer info om hur dom funkar oså när jag börjat använda dom.



Ps. Kommer bli moster för femte gången idag :) Väntar med spänning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0