Dagen som gått

Medans Fredde drog iväg på sin motorcykel upp till Kalmar så passade jag på att dammsuga, tvätta en maskin tvätt, plocka iordning och bädda rent i sängen. Finns det något bättre än att lägga sig i en nybäddad säng?
Detta brukar vi vanligtvis göra tillsammans, men jag lät honom göra det han tycker är roligast idag, nämligen köra mototcykel. Snällt va? ;)

Sen blev det en runda ut till Hässlegården för att vara barnvakt åt lille Liam. Tog på mig mina Reebok Easy Tone och gick en lång runda runt i Hässlegården och Bastasjö. Liam sov så gott hela vägen. Avslutade promenaden med ett besök hos min syster i Bastasjö. Där blev det rabarberpaj innan jag och och Liam gick tillbaka, så där försvann den förbränningen ;) Men gott var det!





Så nu sitter jag hemma och väntar på att Fredde ska komma hem, och laddar inför en jobbdag imorgon. Efter jobbet ska vi upp till Kalmar och kolla på fotboll, Kalmar FF- Mjällby. Självklart kommer vi att hålla tummarna för Mjällby :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0