God Jul och Gott nytt på er alla läsare!

Annandagen är här! Ska snart iväg och fira julen med min käre pappa. Hela familjen kommer vara där. Alla utom min käre bror som ligger i vårt gästrum/datarum med 40 grader feber :( så tråkigt att han inte kommer. Men men, han får ligga där han ligger och kurera sig. Och det är klart att jag tar väl hand om honom. :)

Hoppas alla haft en skön och underbar jul. Det har vi haft iallafall. Jag och min käre F firade den i Bastasjö med min syster och hennes sambo och två barn, min mamma och min bror. Tomten kom också på besök och jag har tydligen varit snäll iår också, vilket paketen jag fick bevisar :)



Veckan som kommer, kommer jag spendera hemma. Har jullov nu som det så fint heter. Men har en hemtenta som måste skrivas. Sen så tänkte jag även vara med i 365+1 foton 2012 vilket innebär att jag kommer vara lite mer aktiv här på bloggen med att lägga upp dagliga bilder efter teman som finns som man ska följa dagligen. Sök på 365+1 foton på facebook och delta du också. :)

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0