En väldigt bra dag ändå

Vaknade med halsont i morse. Inget vidare skönt. Får hoppas det försvinner snart.
Har precis kommit hem från jobbet. Varit en härlig jobbdag! På förmiddagen gick vi till grevaregrundet så barnen fick leka av sig. Kan verkligen rekommendera denna lekplats. Barnen tycker det är superroligt att springa runt i de små husen och fiska fiskar, åka i båten och rida på hästen. Leksaker finns på plats och området är inhängnat med staket och grindar så barnen inte smiter iväg på egna äventyr. ;) Ligger precis bakom Blekinge Museum.




Sen gick vi tillbaka för lunch. Efter lunchen så kom min kära kollega på en toppenidé! Vi åker båten över till Aspö, käkar mellanmålet där och sedan åker vi tillbaka. Det var uppskattat av barnen att åka båten och äta mellanmålet ute på gräset på Aspö. En riktigt bra dag helt enkelt! :)





Ikväll blir det förhoppningsvis träning (om inte halsen blir värre vill säga) Konstigt nog brukar halsont släppa på mig när jag tränar. Sen ska jag och Fredde bestämma lite inför imorgonkväll. Vi har våra funderingar på att gå på den där picknick-festivalen. Det blir isåfall med min svägerska med bihang. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0