38.5 grader som stiger

Väldigt roligt att åka på feber så här på fredagseftermiddagen. Eller inte! Hade ju planer ikväll, men jag får stanna hemma. Tänkte gå på picknick-festivalen. Biljett är ju redan köpt. Fredde får försöka sälja den utanför Bastionen eller nåt. Han ska gå ändå. Det blir typ som en dejt med hans syster. ;) Vill inte låta honom sitta hemma bara för att jag måste. Dumma förkylning! Och dumma feber! :(


Det blev ingen träning för min del igår. Fick ont i kroppen och lederna igår kväll. Men jag tog mig upp tidigt i morse och gick och öppnade på jobbet. Mådde ju bra då, förutom att jag var tjock i halsen och hes.
Men det är väl så det ska vara. När man kommer tillbaka efter semestern så slår det tillbaka mot en. 3 veckor hann jag bara jobba innan baciluskerna tog överhanden. Hoppas jag blir frisk nu tills på måndag. Visserligen är jag obokad, men jag hoppas att dom ringer från bemanningen. Behöver ju prata med dom om att jag kommit in på skolan och inte har nån möjligehet att jobba lika mycket som jag gör. (även fast jag gärna vill) Kommer iallafall försöka hoppa in och jobba några timmar då och då eftersom det är så förbannat roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Stackarn, men d e så att jobba med barn :( baksidan med d hela... Hoppas du kryar på dig snart!

2011-08-05 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0