Dumma huvudvärk!

Börjar dagen med huvudvärk. Inte så speciellt skoj. Riktig jävla huvudvärk, en sån som biter sig fast och inte släpper taget. Började igårkväll och har inte velat ge med sig trots att tablett är tagen. Uschanamaj! Så som det känns nu kommer jag inte gå utanför dörren idag...

Idag händer det inte så mycket. Väntar på att några gubbar ska komma och justera elementen. Blev nåt fel när dom spolade igenom elementen för typ 2 månader sedan. Är bålvarmt i lägenheten (typ 25°) medans dom som bor högst upp i huset endast har 18° varje morgon. Men man ska inte klaga. Hellre för varmt än för kallt.

Tänkte prova ett nytt spel som jag köpte igår. The Buzz Ultimate music quiz. Nu låter det som om jag är värsta spelnörden, men kan bara poängtera att det är jag INTE. Unnar mig ibland när jag känner för det och vad passar bättre än att spela ett spel när man har tröttnat på att bara kolla på film i höst/vintermörkret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0