Bimbo

Lambretta-Bimbo är en sjukt bra låt. Lambretta överhuvudtaget. Hörde Bimbo på radion idag, längesen man hörde den låten nu. Men den drog igång en, från en halvbra och trött dag till en något bättre människa :) Musik är tydligen bra för själen. Det säger min Fia. Den hjälper tydligen många människor igenom det som är svårt. Och det stämmer verkligen. Tänk vad tyst och tråkigt det skulle va utan musik. Nu låter jag som värsta musiknörden, men tro mig, kan inte sätta en ton så därför besparar jag er mitt nynnande och tänker på era stackars öron om jag skulle börja sjunga.

Idag har jag spenderat pengar. Tänk vad fort pengar rullar iväg. Brände typ 1600 på en halv timme. Känns inte bra men man måste unna sig ibland. Blev ett par nya inneskor från puma som ska användas på innebandyträningarna och på gymmet, sen en innebandyklubba så Macke kan få tillbaka sin. Tack för lånet Macke! (Tro det eller ej men den är fortfarande hel, trots att den är felvänd för min del) Present till Emelie blev det också, fast det avslöjar jag inte vad det är här, sen ny foundation. Världens bästa märke på den för den delen, Exuviance. :) Har du inte provat den, så rekommenderar jag verkligen att du gör det.

Detta var allt för nu. Nu är det dags att vagga in kvällen med lite te.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0