Solen skiner, himlen är blå

Bilen är som ny! Ända tills jag kom in till stan igen. Den blev lite skitig på vägen från mekonomen :( men ser mycket bättre ut nu än innan :) huvudsaken det iallafall.

Helt underbart väder ute idag... får snart bege mig ut igen. MEN så har man sina måsten som ska göras hemma också. Får bita ihop och ta tag i det sen ut leka lite i solen :)

Helgen har varit lugn, man behöver det ibland. Blev en runda till Kalmar igår, Ikea och lite modehus. Hittade faktiskt några fynd. Sen på kvällen blev det BUZZ, jag regerade på det ända tills slutet. Fan med! Så surt att förlora på sista rundan. Men men, man får bita i den sura förlusten, kan ju inte vinna varje gång. Så nästa gång vinner jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0