Nu tar jag helg

Jobbat färdigt för dagen, så nu är man ledig ända tills på måndag! :) I like! Nåt jag inte gillar däremot är bieffekterna från den segdragna förkylning jag haft/har. Får näsblod typ hela tiden och det har jag haft cikus 2 gånger i hela mitt liv tidigare, men denna veckan har jag haft det varje dag. Så satans drygt! Men det tar väl slut nån gång får vi hoppas. Man får se det hela positivt, kunde ju varit mycket värre :)

Lady Gaga biljetter är bokade nu :) så den 8 maj bär det av till Stockholm för lite underhållning. Hon är ju så cool allstå! Har höga tankar om den konserten så vi får hoppas att det är nåt alldeles extra.

Annars har jag inte så mycket att tillägga idag. Har blivit helt bloggalen. Läser typ allas bloggar. Kul att veta vad folk har för sig. Anyway, här kommer en bild på Lady Gaga

Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0