Heeeej!

Heeeeeeej!! Jo det är sant! Jag lever och jag skriver blogg! Överlevde den där deprissionen jag hade. Det som inte dödar härdar och gör en starkare. Så det har jag blivit nu. Starkare! :) Och man kommer närmare sig själv när man går in i sånna perioder, konstigt nog. Man lär känna sig själv på djupet lixom. Och det är bra. Tycker jag iallafall. Det är då man vet vem man är innerst inne. Men stort tack till Alla ni som har stöttat mig och lyssnat på mig när botten var nådd. Man vill inte ha några råd, man vill bara ha en som lyssnar på en, och så ska man veta att det stannar där. Ni vet vilka ni är! Stor puss och kram till er! ♥

Så detta lämnar vi bakom oss nu. Det var ju 2 månader sen. Nu är allt underbart! :) Sökt till polishögskolan nu. Och där ska jag in till varje pris! Ser fram emot att få göra alla testerna och se vad man verkligen går för. Om den där starka viljan som man har, kan ta en ända fram. Hoppas! Hoppas den kan det!

Sitter här hemma, tänt lite ljus och bara myser i min ensamhet. Riktigt skönt att va för sig själv ibland. Man behöver egentid lite då och då, och inte bara flänga runt än hit än dit. Nä nu ska jag fortsätta mysa....

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0