Fredagkväll

Trött och huvudvärk som heter duga. Känns som om huvudet ska explodera snart. Flög på mig helt plötsligt igår och vägrar ge med sig. :( Inte alls vad man tänkt sig en fredagskväll...

Nåt kul är iallafall att om jag nu skulle bli student, så behöver jag nog inte flytta ifrån min lägenhet iallafall. :) Älskar ju min lägenhet! Skulle inte kännas så kul att behöva flytta. Diskuterade saken men min kloka pappa igår. Han tror det kommer funka ändå. Han brukar ha rätt, så får väl svälja min stolthet för andra gången i mitt liv och lyssna på honom, och inte göra tvärtemot som jag brukar när han säger nåt. Och denna gången vill jag lyssna på honom. :) Så så blir det!

Vad ska mer nämnas idag? Jo, att Johäään fyller 27. Grattis till dig för tredje gången idag! Hoppas du är nöjd nu när jag både smsat, ringt och sjungit och nämnt dig här. :) Det var allt för nu.

Ciao och godnatt! Dags att sova bort huvudvärken nu...

Kommentarer
Postat av: Annika

Hörru!! Jag är ju ett levande exempel på att det går att pendla....2,5 år är ju ingenting!! Puss på dig!

2010-03-13 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0