Sluta!

Fan vad trött man blir på sig själv ibland! Just nu är jag så jävla trött på mig själv, och det sjuka är att man inte kan gå undan och gömma sig för sig själv. Ta en paus från sig själv lixom. Det är väldigt svårt. Så vad gör man i detta läget? Jo, jag isolerar mig, stänger ute alla andra människor som vill mig väl och konsekvenserna blir att jag sårar de människor som betyder mest. Så jävla dumt! Man är så dum i huvudet! Så sluta säg att jag är en underbar tjej hela tiden, för det är jag inte! Hur kan man vara underbar om man gör såhär? Agerar så som jag gör med isolering av mig själv??

Nu blev detta ett väldigt känslosamt inlägg. Men sånt är livet ibland. Man får gilla läget, bita ihop och ta sig igenom det på egen hand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0