Pappas jämlike

Fredagkväll. Sitter hos lilla mamma. Katten har fått fnatt och springer runt, runt. Har ingen aning om vad hon jagar för nåt, men en sak är säker. Jag ska kela med henne hela natten! Min kära lilla kise!Varit hos Fia som tagit examen idag. Så nu är hon färdig sjuksköterska. Så stolt över henne! Jobb har hon också fått. Duktigt! :)

Kliar på ryggen utav bara fan! Tog bort några födelsemärken i tisdags. Det var inte skönt kan jag säga. Speciellt inte att ta bort den jag hade på halsen. Två ord för det: Riktigt obehagligt! För att inte prata om sprutan, den var inte att leka med. Ögonen tårade sig på mig och jag blundade. Läkaren bad mig titta på henne, men jag kunde inte. Hur jävla lätt är det att titta på nån som sätter en spruta i halsen på en och som man bara egentligen vill ge en rak höger? (eller en rak vänster då eftersom jag är vänsterhänt) Skönt som fan att det är över nu iallafall. Föhoppningsvis slipper man genomlida sånt i framtiden.

Imorgon ska jag ringa Molle och Thezze. Var ett tag sen man träffade dom. Är på tiden att ses. Så får vi se vad dom 2 håller hus. Eventuellt träffa dom en stund, sen köra hem till pappsen och fixa ett par grejer med bilen sen hem till staun igen. På tal om min pappa så är jag riktigt avis på honom! Han har sån tur i spel så det är nästan lite otäckt. Han vinner jämt, (och då menar jag jämt!) på lotterier och sånt. Han är precis som den där Alexander Lukas i Kalle Anka, fast pappa är på riktigt! Så lägger in pappas jämlike här. :) Ciao!

                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0