Nu ska julen ut

Dags att städa bort tomtarna och julsakerna idag. Vet att det är lite tidigt än men orkar inte ha kvar det längre. Bättre att ta bort det en dag som denna när man ändå är hemma och inte har nåt annat för sig så slipper man göra det på vardagarna när man jobbar. Men man kan ju bli tokig på det här med gardiner! Man får lixom inte till det så som man vill ha det. Det är till för dom som har tålamod. Jäkla pilligt jobb för den som har tålamod, men för mig som inte har nåt tålamod så står man och svär och hoppar upp och ner och hoppas att det ska rätta till sig självt. Och det gör det ju till slut. Eller också är det så att man vänjer sig vid att det ser för jävligt ut och man luras då att det ser bra ut. Med andra ord så har jag gett upp nu eftersom jag satte mig här istället :)

Annars blir det nog träning för min del idag. Förhoppningsvis Bodycombat, men om det är den där blonda lilla saken som har passet idag så kommer jag vända i dörren och gå hem istället. Inte speciellt kul på hennes pass och det är jag inte ensam om att tycka. Man märker att fler slutat gå när hon har passet.
Idag kommer Emmy hem också! Wiiiiii!! :) Ska fika med henne imorgon. I like! Pratat med henne om att ta en tur till Götet sista helgen i januari. Så så får det nog bli.

Nähepp! Nu är det bara köket kvar....så sista rycket kommer nu! :) Over and Out!
Måste även lägga ut en sötis till bild som jag hittat. Ett måste bara att visa andra.                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0