Sista inlägget för detta året

Tänkte passa på att lägga ett sista inlägg för detta året. Haft problem med att logga in och uppdatera bloggen på sistonde så ni får ursäkta den väldigt, väldigt dåliga uppdateringen...

Sitter här och väntar på att få börja jobba. Sista dagen för detta året. Men vad drygt det är att gå och vänta. Hela 45 minuter kvar innan jag börjar. Men det är bara till att gilla läget :)
Imorgon är det sjätte dagen på hela december som jag är ledig. Jobbat som en galning. Man får ta det man får.
Har även skaffat ett jobb till inom barnomsorgen. Ett riktigt roligt jobb! Så efter 9 år inom handels är det dags att testa på nåt nytt. Och jag måste erkänna att det känns helt fel att få sitta still och bara umgås och sysselsätta barnen (som tex titta på film, spela spel och pyssla) om man jämför med handels där man hela tiden springer runt som en galning. Riktig lyx måste jag säga! :)

Och för er som inte visste det så är det nyårsafton imorgon! :) Tänk att det är hela 1 år sedan jag var på Irland och firade nyår med underbara Hanna. Helt sjukt vad fort tiden går! Förra året hade jag inga nyårslöften. Men iår tänkte jag ha några stycken och som jag faktiskt tänkte hålla mig till... Kan säga att det har med träning och kost att göra. Måste se till att bli av med julskinkan som har fastnat på ändan på mig ;)
Så imorgon är det sista dagen som man är syndig. Det firar vi med Niklas och Linn på Saltö. Så länge säger jag Gott Nytt så ses vi nästa år!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0