En dag av nytta

Bilvård och däckbyte för hela slanten som gällde igår. Fick bort alla muttrarna helt själv, utom 2. Då fick jag ta min assistent, Fredde till hjälp. Och skam den som ger sig. Imponerade på honom. :) Tihi! Värker lite på handflatan för att man tog i för kung och fosterland med det där kalla, förbannade fälgkorset för att få loss muttrarna. Men det är det helt klart värt, eftersom man gjorde det själv. Lite tvätt och dammsugning blev det också. Och jag mitt nöt la nyckeln till jobbet i förarsätet. Glömde sedan bort att den låg där. Vilket resulterade i att jag fick springa runt som en blådåre och leta efter den. Trodde att den åkt ner i avloppet när man sprang runt och in och ut ur bilen vid tvätten. Men helt borta i huvudet var jag inte. Visste att jag inte flyttat på den, den hade bara kasat ner lite mellan sättet vid ryggen. :) Och nu är pärlan redo för våren och sommaren!


Metteskitgris!

Helt klart värt mödan! Här är resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0