Byebye Hanna



Varit mäktigt irriterad idag. Försökt få tag på en studie-vägledare, dom skulle ha telefontid till klockan 18 idag, ringt en massa gånger från klockan 15 men då hade dom redan gått för dagen. En liten jävla fråga hade jag, så hade jag kunnat söka mig till polishögskolan redan idag. (sista ansökningsdagen är idag) men icke. Så nu får jag vänta...suck! Hatar verkligen att vänta. Stackars Johan fick höra mig spy galla över studie-vägledaren. Sorry! Lille Johan!
Fast det är bra att ringa till Johan när man är lite småputt,för han bara skrattar åt en och får en jämt på glatt humör. Han är helt enkelt en sån där super-bra-att-ha-kompis. :) (jaja, du med Fredde)

Sedan blev det en 2 timmars lång promis med Stadsministern (även sk Frädrisch Ländin). Får ju spunk av att bara sitta still. Så synd att man inte kan träna när man är täppt i näsan och lite småförkyld. :( jäjä, tur att man kan göra nåt iallafall. Hade en del djupa diskussioner med Fredde. Sånna där som behövs ibland, bara får en del ur sig, både jag och Fredde. (ni vet nog vad jag pratar om eller?)

Och inatt/imorgon (för mig är det natt) kl 03:45 ska Hanna gå upp och ta tåget till Köpenhamn för att sedan åka tillbaka till Irland. Kommer bli tomt och tyst här hemma. :( Inte så populärt från min sida. Vem ska nu prata för mig med? (Hanna är aldrig tyst utan pratar hela tiden, och då menar jag hela tiden) Hon har har ju legat brevid mig nu i flera nätter, och varje morgon när jag öppnat ögonen så är det hennes arsle som varit det första jag sett. ;) Det kommer jag sakna...

Nu är det dags att natta Hanna. So long! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sakna dig redan <3

2009-09-16 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0