Trötthetens Dag

Fredagkväll är likamed fredagsmys! Ja faktiskt. Sitter framför min minidator under en filt, tänt ett ljus, pratar med goa vänner på msn och har precis pratat med min pratsjuka syster som jobbar natten inatt. Var länge sen jag var så här trött en fredag. Man kan inte va på topp jämt. Nån gång kommer tröttheten ifatt en när man aldrig kan lägga sig i tid. Men jag deppar inte för det, det är ju självförvållat. Dessutom är det skönt att ta det lugnt ibland.

Idag har jag blivit ett ljushuvud också fast med samma höga IQ som innan :) Känner mig som en ny människa, tänk att lite nya slingor kan göra ett sådant lyft. Det gillar jag!
Har även fikat med Petra idag en liten snabbis. Sen körde jag henne till tåget och körde ut till pappa. Var ju tvungen att jämföra vem av oss som var brunast efter Grekland, och gissa vad? Jag vann! ;)

Imorgon när jag vaknar ska jag packa väskan, dra ut till skogen och springa lite, sen hem till lilla pappa och duscha och käka frulle. Sen blir det till att kolla in sofforna på Karlskrona Möbler.
På kvällen blir det till att träffa Annika. Detta kommer bli en soft helg, man får väl ladda inför nästa helg istället. Då blir det 25 årsfest för Annika. Det lär bli rätt tufft. Det blir det nästan alltid när vi festar ihop och vi har alltid lika roligt. :) Så den festen ser vi fram emot!

Imorgon anländer även Emmy. Fast henne får jag inte träffa förrän på söndag. Ska bli kul att träffa henne igen. Kommer nog bli en runda till Götet snart med för att hälsa på henne.

Nä nu orkar jag inte sitta här och dryga mig längre...vi höres!
Puzz

Kommentarer
Postat av: Hanna

SNART KOMMER JAG!!!! JIPPI!!!!!!!

2009-09-05 @ 18:39:21
Postat av: Annika

Ja då ska slå våra fulla huvuden ihop ;) eller jag menar kloka ;)

2009-09-08 @ 23:15:14
URL: http://ankanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0