Party ikväll

Just det, Party blir det ikväll. Annika ska ha 25års fest. Ska bli riktigt kul. Vi blir väl en sisådär 25 personer eller nåt. Lilla Hanna ska med också. Så jag hoppas hon kommer till mig snart.
Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Får bli nåt i sista minuten. Presenten till Annika är helt klar nu också och jag har inte varit så elak som jag hotat henne med att jag skulle va :) Så lite nervös är hon nog allt. Får säkert igen det sen när jag fyller 25 nästa år. Tur att den dagen inte är här än. Den är långt borta och tur är det. Vill inte bli äldre. När någon frågar hur gammal jag är så svarar jag oftast 21;) Tycker inte att jag känner mig äldre än så. Är ju ändå ingen som tror på en när man säger att man är 24. Lite stolt över det faktiskt...

Imorgon är det Kalmar som gäller igen. Ikea. Hanna ville dit så så får det bli. Sen lazergame på kvällen med Anders och kompani, fast jag känner på mig att jag får stå över. Har nåt skit i kroppen, nån förkylning på g eller nåt. Kanske influensan, jag vet inte. Så får ta det lilla lugna känns det som.
Sen så har vi måndag igen, en ny vecka. Då får vi se vad som händer då...fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0