Mätt

Nyss hemkommen från Fredde. Ätit mat och godis och pringles. Mätt som ett as nu. Mår faktiskt lite illa så nu behöver man inte äta på typ 1 vecka eller nåt. Och det blev precis som jag skrev i förra inlägget, jag levererade ingredienserna och Fredde lagade maten. (Johan gled mest runt och snackade i telefon. Den växer snart fast i örat på honom)

Idag har jag fått lite tips om polishögskolan. Lite om intagningen så man är lite förberedd om man skulle komma så långt. Jag hoppas på det, jag vill! jag kan! jag ska! Det är tur att man känner några poliser så man kan få lite tips och sånt. :)

Är väl det som hänt idag. Imorgon kommer Fia igen. Och nåt jag fick reda på nu ikväll är att jag tydligen ska ha fest imorgon innan vi går ut. Det har mina snälla vänner bestämt. Så så får det bli. Inte mig emot. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0