Ovälkomna möss

Wohoo! Äntligen fått en lånedator! Kors i taket! Pappas dator slängde jag typ åt helvete för den ville fortfarande inte funka med mitt bredband, så åkte till Elgiganten igår och blinkade lite med ögonen och fick en värsting till lånedator ;) Och fick även reda på att min dator kommer va borta typ 1 och en halv månad till. Riktigt skoj! Eller inte... Men klarar mig på den jag lånat och det är tur det.

Har även fått ovälkomna inneboende. Möss bland mina sopor. Inte så trevligt det. Såg bara nåt i ögonvrån härom kvällen när jag skulle slänga lite saker. Fyyyyyy! Usanamaj! Ringde hyresvärlden och dom kom snabbt på plats. Asbra är dom tycker jag! All heder åt Utklippan Fastigheter! Helt klart den bästa hyresvärden som jag har haft iallafall. :)
Dom har tätat och grejat under diskbänken och satt ut hyperkänsliga fällor med ostbitar på. Men tro inte att mössen åkt fast för det. Nej nej, istället har dom tagit ostbitarna. Hur fan dom nu bärt sig åt?! Riktigt mysko. Men skönt är att dom förhoppningsvis försvinner. Det braiga är ju att jag slipper tömma fällorna om dom fastnar i dom. Hur bra är inte det då? Fastighetsskötarna kommer och tömmer fällorna åt mig eftersom jag tycker dom är så äckliga. :) Det gillar jag!

Håller på och tvättar gör jag nu med. 1000 saker att göra. Oså ska jag plugga lite historia med. Har stressat nåt fruktansvärt med denna historia och först i måndags så såg jag att jag nästan var färdig trots att uppgiften inte ska va inlämnad förräns på fredag. Smart move där Mettepucko! Men det är bara bra för nu ska jag kompletera det som jag skrivit och förhoppningsvis få lite bättre betyg. :)

Resan till Dublin är bokad och klar nu med! :) Gjorde det idag. Så jäkla gott! Längtar som fan!
Nä nu ska jag ner i tvättis och sen är det läsningsdax.

C U!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud jag kommer ju längta ihjäl mig nu!! haha.. Hoppas tiden går fort nu! Kul ska vi ha!!:):):)

2009-10-20 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0