Snart dags för lite jobb

Precis ätit frukost. Försökt plugga lite men mornarna går alldeles för fort. Hann inte så mycket. Får panik på den där förbannade historian! Så mycket hela tiden, både när det gäller plugg och annat. Man vill ju göra så mycket hela tiden men man hinner lixom inte med allt. Drygt sånt!

Fick lite sovmorgon idag. Chefen ska på hockey i Jönköping så jag fick börja efter 11 idag. Inte helt fel med sovmorgon. :) Var hos frisören igår med. Gjorde ljusa slingor och sen sa jag att jag ville ha nåt rödaktigt i också. Kan man säga att jag fick också! Rätt så röda slingor, typ 3 stycken. Glömde säga till att jag ville ha dom rödbruna. Men men, detta funkar ju också. :) Blev rätt så nöjd ändå.

Idag händer inte så mycket. Jobb till typ 19:15, sen hem, käka och sen är det plugg som gäller för hela slanten. Tror jag ligger rätt jämt med tidsplanen ändå. Men vissa instuderingsfrågor är rätt sjuka. Ska bli såååå skönt när det är över om 3 veckor! Det ser jag fram emot! Då får man helt plötsligt ett liv igen och en fritid. :) Det gillar jag!
Nä nu är det dags att göra sig iordning. C U!

Caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0