Ny dator

Söndag igen. Vaknade relativt tidigt. Blir väl så när man är uppe om vardagarna. Är rätt så skönt ibland.
Lördagen blev rätt så bra. Var ovh krävde att Elgiganten skulle köpa tillbaka min dator. Mig lyssnade dom inte riktigt på så min käre pappa tog över. Då gick det bättre. :) Så sitter här med ny dator oså lyckades vi med att få en bra deal på högtalare och dator så nu är jag helt klart nöjd. :) Pratade med mina datorfantaster, Johan och Mathias. Datorn är helt klart bättre än bra.

Sen åkte vi vidare till Team sportia, där hade dom såna där myströjor för rätt bra pris. Så en sån fick det bli med. Efter det körde vi vidare ut till Berntorp och högg 2 granar till pappa och Lena som dom ska ha ute. Och där blev det tjat om att jag med skulle ha gran till julen, men vete e fan. Bara jobbigt att slänga ut fanskapet sen när julen är över. Så jag hoppar nog det. Räcker med julgardiner, ljusstakar och alla tomtar och sånt krabb som ska ner sen. Efter det fick man mat i magen. Riktigt bra när man slipper laga maten själv :) Efter det fick min bil sig en tvätt. Den var riktigt skitig. Märkte det när jag skulle köra, såg fan inte ut genom passargerarsidarförnstret. Det var dagens måsten. Och en bra lördag blev det.
Framåt kvällen bar det av till Hässlegården för mys och lite sånt med mamma, Marcus, Joel, Kevin och Mathias. Sen kom Emelie och Thomas när dom slutade jobba. Nice!

Idag blir det inte så mycket, tror jag. Är lite regnigt och tråkigt så tror nog det blir en hel dag inne med Johan Falk-maraton. :) En riktig slappsöndag helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt att det löst sig med datorn nu :) hoppas allt är bra vännen. Pöss!

2009-11-22 @ 11:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0