Myshelg

Jaaa, då var man här igen. Lite småseg efter natten. Kunde inte sova när jag kom hem. Mycket tankar som snurrade runt i huvudet. Sånna tankar som jag inte förstår mig på. Sånt man inte borde tänka men man gör det ändå. Man är dum mot sig själv titt som tätt på det sättet.
Men det var en lyckad kväll igår iallafall. Mycket folk ute oså. Många sa att jag var snygg i håret och det värmde. Tack! :) Fast ingen slåt Johans kommentar: Mette? Du set ut som Christina Augilera i dina nya slingor och din nya frisyr. Haha Det var dagens skämt!


Och här kommer uppdateringen från helgen. I fredags var det jobb som vanligt. Sen efter det hämtade Emelie upp mig oså körde vi till mamma i Kalmar. Var inte hos mamma jättelänge. Emelie åkte iväg till en 30-årsfest och jag la beslag på mammas bil och körde hem till Fia. Där möttes man av uppdukat bord med räkor, ostar, kex och olika mumsiga röror och viktigast av allt, tända ljus. Och roligt hade vi. Skrattar alltid såååå mycket ihop med Fia och Johan. Dom får en att släppa det som gnager inombords och man tänker på allt annat för ett tag. Älskar er! ♥ Vet inte vad jag skulle göra utan er! Så glad att ni alltid finns där för mig. Inte många som är som ni. Är så glad att jag får ha er som vänner! Betyder allt!

I lördags så var det dags för hemfärd. Fast först en snabbvisit hos Anders på Pressbyrån. Hemma strax innan 2. Då var det bara till att sätta igång med julpyntet. Hängt upp julgardiner och ställt fram stakar och givetvis några tomtar. Blev rätt så mysigt. Sen bar det hem till Mathias på lite mat. Kul att ha en matkompis så man slipper äta själv :) efter det hem och göra sig iordning för att sedan bege sig hem till Jessica på förfest. Riktigt trevligt hade vi. Och ute var det med väldigt kul.

Idag blir det till att göra färdigt veckans plugg, sen får vi se vad som händer...
Dags att sätta igång! Over and Out!



Kommentarer
Postat av: johan

haha tack hjärtat. Alltid kul med dig med.. du e så fjantig thihi=) Kul att du kan umgås med fia ibland.. hon har permis från häktet och då kan hon lätt få sig ett spel ibland.=)

2009-11-29 @ 12:02:16
Postat av: Fia

Älskar dig med gumman! Vi har många roliga stunder i livet framför oss :-) När vi blir gamla kommer vi gå på stan och shoppa med en varsin rullator..hihi..puss

2009-11-30 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0